Deții un salon de frizerie? Află de ce este recomandat să vinzi în cadrul frizeriei tale produse profesionale pentru îngrijirea părului

BUCURESTI - 6 iunie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Monden / Lifestyle, Retail

Fără doar și poate, serviciile de frizerie de înaltă calitate reprezintă ingredientul cheie din rețeta de succes a oricărui hairstylist sau frizerii. Cu toate acestea, numărul de astfel de saloane care își deschid porțile se află într-o permanentă creștere.

Barber Store - Unic distribuitor Nish Man în România

Barber Store - Unic distribuitor Nish Man în România

 Pe site-ul nostru găsiți toate produsele profesionale de care poate avea nevoie o frizerie de succes. 

Barber Store

Astfel, oferind o gamă completă și complexă de servicii, precum sunt cele de frizerie, dar și de comercializare a unor produse profesionale pentru îngrijirea părului, vei încuraja dezvoltarea armonioasă a afacerii tale pe piață.

De ce vânzarea de produse de păr pentru bărbați, sub forma unui serviciu suplimentar, influențează într-o manieră pozitivă popularitatea salonului tău? Citește rândurile de mai jos și află toate detaliile de care ai nevoie pentru a conduce frizerie ta spre culmile succesului:

Într-o industrie destul de competitivă a produselor de styling și de coafare pentru păr, majoritatea bărbaților se confruntă frecvent cu imposibilitatea de a opta pentru un anumit articol, potrivit pentru propria îngrijire. Atunci când salonul tău cuprinde și o gamă profesională de produse pentru păr, le oferi clienților un bonus semnificativ: oportunitatea de a economisi timp, dar și siguranța că au luat o decizie bună.

Câștigarea încrederii clienților

În momentul în care afacerea ta se bucură de încrederea clienților săi, atunci, în mod cert, aceasta beneficiază implicit și de un avantaj competitiv, esențial pentru succesul, dar și pentru longevitatea sa.

Așadar, abilitatea de a le recomanda clienților cele mai potrivite produse de îngrijire din gama largă disponibilă pe piață este un mod principal de a le câștiga încrederea.

De fapt, o astfel de strategie conduce, de regulă, la consolidarea unor relații cât mai puternice cu potențialii consumatori, precum și la creșterea gradului de notorietate al business-ului.

Înțelegerea nevoilor principale ale clienților

Odată ce optezi pentru vinderea produselor profesionale de styling, identifici și principalele necesități cu care se confruntă clienții afacerii tale.

Astfel, acest aspect te poate ajuta în îmbunătățirea serviciilor de frizerie pe care le oferi, totul spre a te dezvolta pe piață conform așteptărilor.

Un câștig în plus

Deși bărbații apelează frecvent la serviciile oferite de o frizerie, preferințele acestora sunt împărțite în funcție de nevoile cu care se confruntă.

Totuși, atunci când optezi și pentru comercializarea produselor profesionale pentru îngrijirea părului în cadrul salonului tău, te bucuri de un venit suplimentar și sigur.

Într-adevăr, după cum îți poți da seama și tu din rândurile de mai sus, completarea serviciilor de frizerie cu vânzarea unor articole de styling profesionale este o idee excelentă pentru dezvoltarea afacerii tale. Cu toate acestea, este esențial să colaborezi cu un furnizor de încredere, care îți poate oferi atât o gamă complexă de produse profesionale pentru îngrijirea părului, cât și un raport optim între calitate și preț.

Un bun exemplu în acest sens este magazinul online www.barber-store.ro. Dacă vei accesa link-ul de mai sus, vei fi întâmpinat de articolele fundamentale de care orice salon de frizerie are nevoie.

Începând de la produse profesionale bărbierit, cele pentru îngrijirea părului și până la numeroase accesorii (așa cum sunt mașinile de tuns profesionale, scaune de frizerie, respectiv foarfeci profesionale și nu numai), acest brand de lux poate deveni partenerul tău de încredere.