Vezi care este topul celor mai frecvente greșeli făcute de către antreprenori în momentul în care vor să își lanseze afacerea online

BUCURESTI - 13 septembrie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Retail

Dacă ești unul dintre cei care s-au decis în sfarșit șă îți deschidă propria afacere în mediul online dar încă le e frică de greșelile pe care le-ai putea face, te anunțăm că aceste greșeli pot fi evitate, iar noi îți pregătim o listă cu aceste câteva greșeli comune pe care noii antrepenori le fac în momentul în care se lansează în mediul online. Fii sigur că afacerea ta se va bucura de succes încă de la început.

UpCommerce -afacerea ta online

UpCommerce -afacerea ta online

 Oricine poate fi un antreprenor de succes în mediul online, tot ce trebuie să ai este un site bun pe care să te poți baza! 

UpCommerce

Ai avut idea, ai facut un plan de afaceri, iar acum esti pregătit să devii antreprenor. Dar există o problemă. Cum să intri pe piața online?

Să îți pui afacerea în online a devenit obligatoriu dacă îți dorești ca aceasta să reziste și mai ales să prospere.  

1. Aștepți prea mult să începi.

Fie că aștepți feedback, momentul perfect pentru lansare sau atingerea unui anumit număr de vizitatori sau subscriberi pentru blogul sau podcastul tău timp de luni sau ani întregi fără a oferi ceva spre vânzare este una din cele mai mari greșeli pe care le poate face un om de afaceri.

Oricare ar fi motivul – lipsa timpului, căutare de fonduri sau frica de eșec – a rămâne în această stare de inerție este în detrimentul afacerii tale. Cu cat aștepti mai mult să lansezi un produs, cu atât te indepărtezi de planul inițial.

Ca om de afaceri vei face greșeli și vei întâmpina obstacole. În loc să te îngrijorezi cu privire la aceste potențiale eșecuri și să îți faci scenarii fataliste, expune-ți produsul și fă ajustări după nevoie. Odată ce faci acest pas, încrederea îți va crește și vei fi mai aproape de un venit constant.

 2. Faci totul singur.

Doar pentru că este afacerea ta, nu înseamnă că trebuie să faci totul singur. De fapt, este aproape imposibil să faci tranziția online fără ajutor. Într-o migrare sunt implicate diferite aptitudini din domenii variate, situație în care vei fi nevoit să formezi o echipă care te va ajuta să pui afacerea pe picioare și să te eliberezi de cantitatea enorma de stres.

În speranța că ai primit sponsorizări sau faci deja vânzări, ai destul capital pentru a angaja oamenii potriviți pentru punerea bazei business-ului online, cum ar fi un webdesigner, social media manager sau SEO manager. Nu este nicio rușine în a face outsourcing, atât timp cât tu ești factorul de decizie din spatele brandului.

3. Nu ești diferit.

Sunt toate sansele sa ai competitie, doar daca nu activezi pe o piata unica. In loc sa-ti subestimezi competitorii, concentreaza-te pe motivele pentru care potentialii clienti te vor alege, in opozitie cu copierea altora.

Pe scurt, nu vei avea un grup de potentiali cumparatori daca le vei oferi o versiune inferioara a unui produs sau site bine cunoscut. Cu siguranta vrei sa oferi un serviciu sau produs de buna calitate, iar pe langa acest obiectiv adauga si telul de a fi diferit si a te evidentia in fata competitiei.

4. Nu îți asculți clienții.

Cum știi dacă problema pe care vrei să o rezolvi este destul de importantă pentru clienții tăi? Ascultându-i. Fie că afli răspunsul prin cercetări sau monitorizarea social media, lipsa contactului cu cumpărătorii este o greșeală fatală. Cum altfel vei putea ști în ce sunt oamenii dispuși să investească, ce le place sau nu în legătură cu afacerea ta, produsele sau campaniile de marketing pe care le faci. A fi online inseamna să asculți și să fii în contact cu potențiali clienți și vizitatorii site-ului, blogului sau a canalului media pe care ești prezent.

Ascultă tot ce are un cumpărător de spus. Reputația ta online poate fi dărâmată în câteva secunde. Pentru fiecare persoană care se plânge public despre un produs/serviciu, există alte 10 care au aceeași părere, dar nu se exprimă. Dacă ai auzit reclamația, cu siguranță nu este singura persoană care gândește așa. Depinde de tine să îi asculți și să îndrepți lucrurile.

 

Dacă ești pregătit să îți lansezi afacerea în mediul online, specialiștii de la UpCommerce sunt alături de tine pentru ca tu să ai parte de cea mai bună experiență a vânzărilor online.