Business Intelligence pe piata concurentiala a agentiilor de turism

BUCURESTI - 29 noiembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Programul MyGestTM permite agentiilor de turism mici si mijlocii sa le ofere clientilor servicii noi si imbunatatite.

Firma MySoft, furnizor de produse si servicii informatice in domeniul economic pentru sisteme Microsoft Windows®, a implementat la agentia de turism AS Travel o solutie complexa, flexibila, integrata, de evidenta a documentelor de calatorie si a celor financiare si de gestiune a relatiilor cu furnizorii, care a condus la cresterea eficientei agentiei, reducerea timpului de raspuns si, in consecinta, la cresterea gradului de satisfactie a clientilor.
Pe piata din ce in ce mai concurentiala a agentiilor de turism, simplele oferte de calatorie nu mai sunt suficiente pentru succesul afacerii. Productivitatea, eficienta sporita, viteza de raspuns si serviciile asigurate sunt elemente importante in atragerea clientilor.
AS Travel, una dintre agentiile importante de turism din Bucuresti, agent acreditat al Asociatiei Internationale pentru Transportul Aerian – IATA, a ales sa implementeze solutia MyGestTM, produsa de MySoft, o platforma comuna pentru backoffice-ul agentiei. MyGestTM a permis crearea bazei de date cu informatii actualizate in timp real, prin importul automat al datelor din biletele de avion, si a unei alte baze de date cu destinatiile, hotelurile si toate serviciile conexe unui sejur turistic. Programul, usor de utilizat, le permite agentilor sa acceseze in timp real biletele de avion introduse in sistemul de rezervare Amadeus pentru a le factura direct.
“MyGestTM ne-a dat posibiitatea sa automatizam functiile vitale ale agentiei, contribuind astfel la imbunatatirea eficientei, cresterea vitezei tranzactiilor, reducerea timpului de raspuns la solicitarile clientilor si asigurarea unui raport pret/calitate foarte bun”, afirma Marina Lupascu, director al departamentului de ticketing de la AS Travel. “Specialistii de la MySoft ne-au asigurat asistenta necesara pentru implementarea sistemului, instruirea personalului si sunt in continuare receptivi la observatiile si sugestiile noastre”.
MyGestTM este un produs dezvoltat integral in Romania, perfect adaptat legislatiei in vigoare, reprezentand o solutie de informatizare a agentiilor de turism mici si mijlocii, la costuri reduse.
Solutia integreaza toate functiile specifice activitatilor unei agentii de turism, inlocuind multiplele aplicatii cu obiective unice. Toate tranzactiile si raportarile sunt procesate centralizat, raspunzand atat necesitatilor de business inteligent ale agentiei, cat si celor de informare ale administratiei financiare, furnizand rapoarte felxibile, detaliate sau centralizatoare usor de citit si interpretat.
Prin preluarea automata din sistemul de rezervare Amadeus a informatiilor legate de pasageri si de biletele de avion, se elimina erorile umane de introducere a datelor, se fac economii de personal si creste eficienta interna. Programul realizeaza gestiunea tertilor (clienti, furnizori, turisti) si asigura utilizatorului transparenta in baza de date, fiind posibile cautari dupa diverse criterii, sortari, grupari dupa unul sau mai multe campuri. Printre documentele generate in mod automat sunt incluse biletele de avion, voucherele, rezervarile, facturile pentru clienti.
Vanzarea locurilor de cazare se poate face prin inregistrarea in baza de oferte a statiunilor, hotelurilor, perioadelor de tarifare, a locurilor disponibile, urmand ca voucherele sa fie eliberate pe baza rezervarilor facute, cu evidentierea permanenta a disponibilitatilor curente.
Programul este integrat in timp real cu programul de contabilitate MyConta. Astfel, la validarea facturilor de vanzare se genereaza automat formulele contabile pentru operatia de vanzare a serviciilor turistice (in cele doua modalitati practicate fie cu TVA inclus, fie cu TVA in mod real). De asemenea, la incasarea facturilor cu numerar, in MyGestTM se genereaza automat formula contabila aferenta.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/business-intelligence-pe-piata-concurentiala-a-agentiilor-de-turism