HP lanseaza a doua etapa a strategiei sale privind divertismentul digital

BUCURESTI - 14 ianuarie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Compania anunta inaugurarea primului media hub HDTV din industrie, o noua generatie de centre HP de divertisment digital si o linie completa de televizoare si proiectoare.

Inaintea expozitiei anuale Consumer Electronics Show (CES) de la Las Vegas, HP a demarat o noua etapa a planului privind divertismentul digital prin anuntarea lansarii unui set de produse si parteneriate bazate pe strategia companiei de a oferi simplitate, inovatie, personalizare si preturi adecvate pietei de consum.
„Divertismentul digital urmareste sa le ofere utilizatorilor posibilitatea de a beneficia de o gama variata de informatii multimedia din orice sursa, de a le gestiona si interactiona cu ele in mod simplu si usor”, spune Carly Fiorina, presedinte si director executiv al HP. „Experienta noastra in domeniile imagisticii si imprimarii, dispozitivelor pentru piata de consum si tehnologiilor informatice, combinata cu capabilitatile noastre de cercetare si dezvoltare, asigura HP pozitia unica de a solutiona complexitatea integrarii lumii fizice cu cea digitala si de transformare a acesteia intr-un stil de viata”.
Compania a anuntat lansarea unei familii extinse de huburi de divertisment. In primul rand, HP a anuntat ca va adauga facilitati de reglare ATSC de inalta definitie pentru Centrul de Divertisment Digital existent (DEC), destinat celor dependenti de PC-uri care doresc sa combine accesul la Internet si e-mail cu facilitatile de divertisment digital. Noile produse DEC ale HP combina cele mai bune elemente ale PC-urilor si echipamentelor audio-vizuale. Se asteapta ca in aceasta primavara sa fie disponibile doua modele dotate cu diferite optiuni de stocare, placi grafice si reglare.
In al doilea rand, HP a anuntat lansarea primului media hub HDTV din industrie - un produs care le permite consumatorilor sa acceseze, gestioneze si sa utilizeze fotografii digitale, muzica, TV si video, combinate cu facilitatile HDTV, un set-top box pentru cablu digital si recorder video digital cu dublu tuner (DVR).
Consumatorii care doresc sa-si creeze un centru de divertisment in sufragerie pot beneficia acum de mai multe tipuri de informatii multimedia - care necesitau inainte tehnologii si dispozitive multiple - prin intermediul unei singure platforme, usor de folosit cu ajutorul unei telecomenzi. Consumatorul poate, de exemplu, crea cu usurinta propriile slide-show-uri combinand fotografii digitale proprii cu secvente video si muzica.
Noul hub media HP, asteptat pe piata in toamna anului 2005, va beneficia de trei servicii cheie:
•Un ghid electronic de programare intuitiv, proiectat de HP, care permite consumatorului sa gaseasca si sa inregistreze cu usurinta continutul dorit,
•Un serviciu de informatii muzicale care furnizeaza automat titlurile cantecelor, elemente grafice pentru CD-uri si alte informatii despre artisti si
•Un serviciu de actualizare automata, care adauga dispozitivului noi servicii pe masura ce ele devin disponibile, extinzand durata de viata a dispozitivului.
In plus, in 2005, HP planuieste sa introduca o linie completa de 17 noi HDTV-uri si proiectoare home theater bazate pe tehnologiile HP visual fidelity, cum ar fi tehnologia (al carui patent este in curs de aprobare) wobulation, care permite o dublare a rezolutiei proiectorului digital, fara a-i creste costul. De asemenea, tehnologiile HP de imbunatatire a imaginilor analizeaza fiecare pixel din fiecare imagine pentru a reduce “zgomotul”, a imbunatati culorile, a compensa miscarea si a imbunatati detaliile, creand o imagine mai clara si mai precisa.
Extinderea parteneriatelor si canalelor de distributie accelereaza raspandirea divertismentului digital
HP continua sa isi extinda parteneriatele cu companii importante din domeniu, promovand standardele deschise si urmarindu-si obiectivul de a le furniza clientilor servicii si informatii multimedia unice. Recent, au fost incheiate parteneriate cu:
•Tweeter Home Entertainment Group: HP isi extinde prezenta in retail prin parteneriatul cu retailerul specializat in audio/video Tweeter Home Entertainment Group. Noul magazin Tweeter din Las Vegas, Tweeter Entertainment Architects, va prezenta produse HP pentru divertisment digital in mai multe locuri de demonstratii din cadrul magazinului. Aceste produse vor fi vandute si prin intermediul retelei de magazine a grupului.
•Philips: HP contribuie la coordonarea efortului de gestionare a drepturilor digitale (DRM) pentru a permite firmelor si consumatorilor sa produca si sa foloseasca continutul divertismentului digital fara a trebui sa isi puna problema pirateriei. HP si Philips lanseaza impreuna noul Sistem pentru Protectia Continutului Video (VCPS), care asigura respectarea in mod automat a noilor reguli de inregistrare pentru consumatori, ramanand complet transparent auditoriului.
•Panasonic: HP si Panasonic colaboreaza la facilitarea folosirii mediilor DVD de catre consumatori atat pe dispozitivele electronice digitale de consum cat si pe PC-uri, incorporand formatele DVD+R si DVD-RAM in produsele lor DVD. Prin eliminarea problemelor referitoare la format si a confuziilor legate de mediile care trebuie folosite, ambele companii se asteapta la o crestere a interesului consumatorilor fata de inregistrarile pe DVD. Companiile planuiesc de asemenea sa coopereze pentru a dezvolta produse si solutii care suporta formatul de disc optic de inalta definitie Blu-ray Disc Association. Obiectivul urmarit este asigurarea unor experiente deosebite utilizatorilor pe o piata in crestere a DVD-urilor inregistrabile, iar in viitor pe piata discurilor Blu-ray.
•DRM Coral Consortium: As a founding member of the Coral Consortium, an alliance of media and technology leaders dedicated to DRM interoperability, HP will participate in announcements regarding new Coral members and technical specifications. Working with the Coral Consortium is one of HP’s efforts to protect digital content without confining the consumer experience, supporting DRM solutions that balance technology, regulations and legal mechanisms.
•DRM Coral Consortium: Ca membru fondator al Coral Consortium, o alianta intre liderii media si din domeniul tehnologic dedicata interoperabilitatii DRM, HP va participa la anunturile legate de noii membrii Coral si la specificatiile tehnice. Colaborarea cu Coral Consortium se incadreaza in demersurile HP de protejare a continutului digital fara restrictionarea experientei consumatorului, de sustinere a solutiilor DRM care echilibreaza tehnologia, reglementarile si mecanismele legale.
Produse noi
•LightScribe Direct Disc Labeling: Anul trecut in cadrul CES, HP a anuntat ca va revolutiona abilitatea clientilor de personalizare a discurilor prin introducerea tehnologiei LightScribe Direct Disc Labeling, care le permite utilizatorilor sa creeze etichete personalizate, de calitate, direct pe discuri folosind PC-urile lor HP. Anul acesta, HP imbunatateste aceasta tehnologie, aceasta devenind cu 50% mai rapida. De asemenea HP va vinde sub licenta aceasta tehnologie, pentru ca ea sa poata fi folosita si de alti producatori de PC-uri si de DVD-uri. Mai multi producatori au anuntat la CES ca doresc sa introduca tehnologia LightScribe in produsele lor.
•Noi PC-uri Desktop si Notebook: Compaq Presario SR1350NX Desktop PC, HP Pavilion Desktop PC (a830n or a820n) si HP Media Center m1280n/m1270n Photosmart PC, care vor include noua tehnologie LightScribe Direct Disc Labeling, vor fi disponibile pe piata luna aceasta.
Compania a anuntat in cadrul CES o serie de parteneriate cu reprezentanti de marca din lumea muzicii, modei si divertismentului.
Mai multe informatii despre prezenta HP la 2005 International CES sunt disponibile la adresa: www.hp.com/go/ces2005.



Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/hp-lanseaza-a-doua-etapa-a-strategiei-sale-privind-divertismentul-digital