Programul de gestiune SelectSOFT se integrează cu multiple programe de contabilitate, printre care Saga Software, Winmentor sau Ciel

BUCURESTI - 2 iulie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet

Pandemia a venit cu o lecție importantă pentru afacerile românești: digitalizarea și automatizarea operațiunilor repetitive nu mai este o opțiune, este soluția salvatoare în momente în care echipa nu este fizic în același spațiu și în care transmiterea documentelor de la un coleg la altul este dificilă sau chiar imposibilă.

program gestiune integrare programe contabilitate

program gestiune integrare programe contabilitate

 “Portofoliul nostru de clienți este împărțit pe o arie largă de domenii de activitate și diferite industrii, de la Retail, Horeca, Producție, până la sectorul de Service&Repair, însă aplicația SelectSOFT este perfect customizabilă oricărui domeniu de activitate. Că vorbim de evidență la zi a stocurilor, emiterea tuturor documentelor contabile, a rapoartelor și evidențelor dedicate managementului, toate acestea, sunt accesibile oricând și de pe orice dispozitiv”  

Călin Buciuta, CEO & Founder SelectSOFT

SelectSOFT s-a confruntat în ultimele luni cu o cerere ascendentă în ceea ce privește integrarea programului de gestiune SelectSOFT cu alte aplicații și platforme specifice de business.

 SelectSOFT se integrează cu o multitudine de aplicații software dedicate business-urilor

-        Sistemul de gestiune SelectSOFT se integrează prin API cu orice tip de platformă de Magazin Online: Gomag, Woocommerce, Prestashop, Magento, Blugento, etc.

-        SelectSOFT poate fi integrat cu cele mai utilizate programe de contabilitate financiară: Saga, Winmentor, Ciel, Arhimedes-Contnet, Softerom, Albasoft, și alte programe similare.

De ce aleg IMM-urile din România integrarea programului de gestiune SelectSOFT cu programe de contabilitate

1.     Integrând SelectSOFT cu programul de contabilitate, antreprenorul sau contabilul companiei poate exporta facturi de achiziție, facturi de vânzare, monetare, încasări și plăti, diminuări și măriri de stoc, modificări de prețuri, clienți și furnizori noi; Toate de la câteva click-uri distanță;

2.     Facturile de recepție și cele de vânzare se înregistrează automat. Așadar, nu mai este nevoie să trimiți contabilului sacoșa cu facturi în fiecare lună, acestea se vor transfera și înregistra automat în programul de contabilitate;

3.     Activitatea operațională și de pregătire a documentelor contabile este mult redusă, atât pentru departamentul financiar contabil, cât și pentru antreprenor. Se preiau inclusiv încasările și plățile;

4.     Prin integrarea SelectSOFT cu programul de contabilitate, antreprenorul are întotdeauna la îndemână o situație clară a vânzărilor, a stocurilor, a încasărilor și a tuturor operațiunilor financiare. Astfel nu va fi nevoit să aștepte situația lunară de la contabil pentru a putea lua decizii importante de business.

Clienții pot descoperi avantajele SelectSOFT Gestiune Stocuri, accesând un demo gratuit al softului de gestiune, potrivit afacerii lor.