-
BUCURESTI - 23 mai 2005
Astazi a fost desemnata castigatoarea fazei pe Bucuresti a Cupei Danone. Echipa Scolii Nr. 311 din sectorul 6 si-a adjudecat titlul de campioana pe Bucuresti in cadrul Cupei Danone, competitie de fobal adresata intre 10 si 12 ani. Interesul micilor fotbalisti pentru sportul rege a fost ilustrat de numarul mare de scoli inscrise in concurs care si-au disputat titlul, timp de trei zile, pe stadionul Spiru Haret.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 17 mai 2005
Campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare” şi-a desemnat primii câştigători. Petru Călugărianu, Ionel Georgescu, Emil Sărăcuţu şi Petru Orăşanu au fost răsplătiţi pentru fidelitatea lor faţă de berea Skol.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 11 mai 2005
Grupul de firme Agricola Bacău, liderul pietei româneşti de carne de pui, lansează, începând cu luna aceasta, campania de imagine dezvoltată sub conceptul mărcii: „Sigur pe gustul tău”. Campania de imagine a mărcii Agricola Bacău se desfăşoară în două etape: prima, în perioada 13 mai – 26 iunie, iar cea de-a doua în perioada septembrie – octombrie, fiind susţinuta prin spot TV în variante de 30 şi 20 de secunde şi campanie de presă.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 mai 2005
Compania United Romanian Breweries, lansează pe piaţa românească berea germană Holsten, o bere de o fineţe inconfundabilă. Holsten este unul dintre cele mai importante branduri de bere germană, un produs premium renumit în întreaga lume datorită calităţii şi originălităţii reţetei, gustului unic şi purităţii desăvârşite.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 aprilie 2005
Pentru al treilea an consecutiv, cu ocazia sărbătorilor de Paşte, Tuborg România a lansat programul social “Împreună, mai aproape de oameni”. Anul acesta Primarul General al Capitalei Adriean Videanu împreună cu angajaţii celor 6 companii partenere în acest program au simţit bucuria de a dărui, oferind cadouri de Paşte celor 7 000 de persoane cu venituri reduse, înscrise la Direcţia Generală pentru Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 aprilie 2005
In urma unui pitch organizat in luna martie, compania farmaceutica F. Hoffmann - La Roche a desemnat castigatoare divizia de PR a agentiei Tempo Advertising.
comunicatul de presa