Comunicate Tempo Advertising

Compania Tempo Advertising a emis 51 comunicate de presa

  • Bucurestiul intregeste careul de asi ai Cupei Danone la fotbal din Romania

    Bucurestiul intregeste careul de asi ai Cupei Danone la fotbal din Romania

    BUCURESTI - 23 mai 2005

    Astazi a fost desemnata castigatoarea fazei pe Bucuresti a Cupei Danone. Echipa Scolii Nr. 311 din sectorul 6 si-a adjudecat titlul de campioana pe Bucuresti in cadrul Cupei Danone, competitie de fobal adresata intre 10 si 12 ani. Interesul micilor fotbalisti pentru sportul rege a fost ilustrat de numarul mare de scoli inscrise in concurs care si-au disputat titlul, timp de trei zile, pe stadionul Spiru Haret.




        comunicatul de presa

  • Prin campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”, Skol a acordat primele premii în valoare de peste 50.000 $

    Prin campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”,  Skol a acordat primele premii în valoare de peste 50.000 $

    BUCURESTI - 17 mai 2005

    Campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare” şi-a desemnat primii câştigători. Petru Călugărianu, Ionel Georgescu, Emil Sărăcuţu şi Petru Orăşanu au fost răsplătiţi pentru fidelitatea lor faţă de berea Skol.    comunicatul de presa

  • Agricola Bacău, liderul pieţei româneşti de carne de pui, lansează campania de imagine „Sigur, pe gustul tău”

    Agricola Bacău, liderul pieţei româneşti de carne de pui,  lansează campania de imagine „Sigur, pe gustul tău”

    BUCURESTI - 11 mai 2005

    Grupul de firme Agricola Bacău, liderul pietei româneşti de carne de pui, lansează, începând cu luna aceasta, campania de imagine dezvoltată sub conceptul mărcii: „Sigur pe gustul tău”. Campania de imagine a mărcii Agricola Bacău se desfăşoară în două etape: prima, în perioada 13 mai – 26 iunie, iar cea de-a doua în perioada septembrie – octombrie, fiind susţinuta prin spot TV în variante de 30 şi 20 de secunde şi campanie de presă.    comunicatul de presa

  • Direct din Hamburg, URBB aduce în România berea Holsten, una din cele mai apreciate mărci de bere germană

    BUCURESTI - 6 mai 2005

    Compania United Romanian Breweries, lansează pe piaţa românească berea germană Holsten, o bere de o fineţe inconfundabilă. Holsten este unul dintre cele mai importante branduri de bere germană, un produs premium renumit în întreaga lume datorită calităţii şi originălităţii reţetei, gustului unic şi purităţii desăvârşite.    comunicatul de presa

  • Programul social “Împreună, mai aproape de oameni” a ajuns la a treia ediţie

    Programul social “Împreună, mai aproape de oameni” a ajuns la a treia ediţie

    BUCURESTI - 27 aprilie 2005

    Pentru al treilea an consecutiv, cu ocazia sărbătorilor de Paşte, Tuborg România a lansat programul social “Împreună, mai aproape de oameni”. Anul acesta Primarul General al Capitalei Adriean Videanu împreună cu angajaţii celor 6 companii partenere în acest program au simţit bucuria de a dărui, oferind cadouri de Paşte celor 7 000 de persoane cu venituri reduse, înscrise la Direcţia Generală pentru Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti.

        comunicatul de presa

  • Tempo gestioneaza contul de PR pentru F.Hoffmann - La Roche

    BUCURESTI - 25 aprilie 2005

    In urma unui pitch organizat in luna martie, compania farmaceutica F. Hoffmann - La Roche a desemnat castigatoare divizia de PR a agentiei Tempo Advertising.    comunicatul de presa