Comunicate Tempo Advertising

Compania Tempo Advertising a emis 51 comunicate de presa

  • “Roche pentru Vadu Roşca!” - Compania F.Hoffmann – La Roche vine în sprijinul sinistraţilor din localitatea Vadu Roşca

    “Roche pentru Vadu Roşca!” - Compania F.Hoffmann – La Roche vine în sprijinul sinistraţilor din localitatea Vadu Roşca

    BUCURESTI - 22 iulie 2005

    România a fost lovită în ultimele săptămâni de cele mai grele inundaţii din ultimul secol. Acestea au acoperit două treimi din suprafaţa României, fiind afectate 31 din cele 42 de judeţe ale ţării. Cele mai greu încercate judeţe sunt: Vrancea, Bacău, Cluj, Galaţi, Harghita, Mureş, Mehedinţi, Neamţ şi Vâlcea, situaţia cea mai critică fiind înregistrată în judeţul Vrancea.

    Ca urmare, compania F. Hoffmann – La Roche, în parteneriat cu firma de curierat Cargus şi postul de televiziune Antena 1, prin emisiunea “Duminica în familie”, va dona locuitorilor din localitatea Vadu Roşca materiale de primă necesitate.
        comunicatul de presa

  • Compania Plus Discount oferă pâine sinistraţilor din Bacău

    Compania Plus Discount oferă pâine sinistraţilor din Bacău

    Bacau - 21 iulie 2005

    Compania Plus Discount, divizie a concernului german Tengelmann, iniţiază o acţiune de ajutorare cu alimente a sinistraţilor din judeţul Bacău. După evaluarea situaţiei din zonele inundate, compania Plus a decis să ofere locuitorilor din municipiul Bacău şi din localităţile Comăneşti şi Agăş un autotren cu pâine şi un autotren cu apă minerală. Valoarea totală a alimentelor este de 275.000.000 lei.    comunicatul de presa

  • 350 000 de vizitatori şi peste 400 000 de pahare de bere vândute la cea de-a patra ediţie a Festivalului Internaţional Tuborg

    350 000 de vizitatori şi peste 400 000 de pahare de bere vândute  la cea de-a patra ediţie a Festivalului Internaţional Tuborg

    BUCURESTI - 7 iunie 2005

    Timp de zece zile, peste 350 000 de vizitatori au trecut pragul Festivalului Internaţional Tuborg care şi-a închis duminică porţile. În perioada 27 mai – 5 iunie, bucureştenii au avut parte de zece zile de sărbătoare în care s-au lăsat conduşi de o singură regulă: “Trăieşte din plin!”, au degustat din sortimentele de bere internaţionale prezente la cea de-a patra ediţie a festivalului şi au asistat la concertele live ale celor mai renumiţi interpreţi din România.    comunicatul de presa

  • Echipa Şcolii nr. 311 din Bucureşti, câştigătoarea Cupei Danone la fotbal, se pregăteşte pentru Turneul Final din Franţa

    Echipa Şcolii nr. 311 din Bucureşti, câştigătoarea Cupei Danone la fotbal, se pregăteşte pentru Turneul Final din Franţa

    BUCURESTI - 6 iunie 2005

    Sâmbătă, pe Stadionul Central Dinamo, au avut loc meciurile decisive în cadrul Finalei Cupei Danone la fotbal. Echipa Şcolii nr. 311 din Bucureşti a fost desemnată câştigătoarea competiţiei, în urma meciurilor de fotbal disputate în sistem ligă între finalistele locale ale celor patru oraşe participante la Cupa Danone: Constanţa, Cluj Napoca, Timişoara şi Bucureşti.    comunicatul de presa

  • Sambata vom cunoaste castigatoarea Cupei Danone la fotbal

    Sambata vom cunoaste castigatoarea Cupei Danone la fotbal

    BUCURESTI - 31 mai 2005

    Sambata, 4 iunie, de la ora 11:30, pe Stadionul Central Dinamo se intalnesc cele mai bune echipe de mici fotbalisti din Constanta, Cluj Napoca, Timisoara si Bucuresti, pentru disputarea titlului de campioana a Romaniei in cadrul Cupei Danone la fotbal. Toti iubitorii de fotbal si muzica buna sunt asteptati sambata pe Stadionul echipei Dinamo din Stefan cel Mare, intrarea fiind libera. La finalul meciurilor, atmosfera de spectacol va fi completata de un concert extraordinar al formatiei Hi-Q.



        comunicatul de presa

  • Festivalul Internaţional Tuborg din acest an susţine cauza sinistraţilor din Banat

    Festivalul Internaţional Tuborg din acest an susţine cauza sinistraţilor din Banat

    BUCURESTI - 24 mai 2005

    În perioada 27 mai – 5 iunie, Piaţa Constituţiei din Bucureşti găzduieşte a patra ediţie a Festivalului Internaţional Tuborg. Ediţia din acest an a festivalului oferă vizitatorilor care îi vor trece pragul şansa de a contribui la refacerea zonei din vestul ţării afectate de inundaţii. Din costul fiecărui pahar de bere vândut pe durata ediţiei de la Bucureşti a Festivalului, o mie de lei va fi donată sinistraţilor.    comunicatul de presa