-
BUCURESTI - 21 octombrie 2005
Bucureşti, 21 octombrie 2005 – Consumatorii de iaurt din România au din această săptamâna un produs nou pe piaţă. Compania Danone România lansează Casa Bună, un iaurt îmbogăţit cu Nutriplus (complex de calciu şi vitaminele A, D şi E). Noul produs este disponibil la raft în întreaga ţară şi costă 50 de bani, fiind unul dintre cele mai accesibile iaurturi de pe piaţa lactatelor de la noi.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 septembrie 2005
Realitatea Bursiera – singura emisiune televizata despre Bursa din Romania – adreseaza publicului roman provocarea de a castiga la Bursa fara a-si risca propriii bani, in cadrul unui concurs on line care incepe luni, 3 octombrie 2005.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 august 2005
Primii trei câştigători ai campaniei promoţionale “Trăieşte din plin o vară fără limite!” au avut şansa să-şi depăşească propriile limite la volanul unor autoturisme Peugeot 407. Iulian Bărău din Bucureşti, Istvan Attila Schvarczkopf din Satu Mare şi Marian Constantin Duţu din localitatea 2 Mai, judeţul Constanţa, au descoperit pe spatele etichetei de pe sticla de Tuborg de 0,5 l însemnul grafic al maşinilor şi în acest fel şi-au adjudecat primele trei din cele mai substanţiale premii ale acestei campanii promoţionale.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 11 august 2005
În numai două luni de la lansare oficială în România, Orangina a vândut peste 2 milioane de sticle, în toate cele trei forme de ambalaj în care este comercializată această băutură răcoritoare pe piaţa românească: sticla „Bulby” de 0,25 litri, de 0,5 litri şi PET de 2 litri.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 august 2005
Sâmbătă, 30 iulie 2005, caravana „Roche pentru Vadu Roşca!” s-a deplasat în cel mai afectat sat din judeţul Vrancea pentru a dona locuitorilor obiecte de primă necesitate. Caravana a fost formată din cinci maşini aparţinând flotei companiei F.Hoffmann-La Roche şi un camion, pus la dispoziţie de firma de curierat Cargus, care a asigurat transportul obiectelor donate: alimente conservate, ulei, zahăr, orez, făină, apă plată, jucării şi dulciuri pentru copii, precum şi haine, săpun, detergent, pături, prosoape, cizme de cauciuc, canistre, linguri, ligheane, farfurii. Mai mult, o parte din echipa Hoffmann–La Roche a fost prezentă la Vadu Roşca pentru a ajuta la transportul, recepţia şi distribuţia ajutoarelor.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 31 iulie 2005
Compania F.Hoffmann-La Roche a raportat, pentru prima jumătate a anului 2005, o creştere semnificativă a profitului operaţional, la nivel de corporaţie, cu 30% mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, în prima jumătate a anului 2005, vânzările globale Roche sunt cu aproximativ 17% mai mari, raportat la perioada similară a anului trecut.
comunicatul de presa