Comunicate Tempo Advertising

Compania Tempo Advertising a emis 51 comunicate de presa

  • Special pentru piaţa românească, Compania Danone lansează iaurtul Casa Bună

    Special pentru piaţa românească,  Compania Danone lansează iaurtul Casa Bună

    BUCURESTI - 21 octombrie 2005

    Bucureşti, 21 octombrie 2005 – Consumatorii de iaurt din România au din această săptamâna un produs nou pe piaţă. Compania Danone România lansează Casa Bună, un iaurt îmbogăţit cu Nutriplus (complex de calciu şi vitaminele A, D şi E). Noul produs este disponibil la raft în întreaga ţară şi costă 50 de bani, fiind unul dintre cele mai accesibile iaurturi de pe piaţa lactatelor de la noi.

        comunicatul de presa

  • Realitatea TV te face jucator la Bursa

    BUCURESTI - 30 septembrie 2005

    Realitatea Bursiera – singura emisiune televizata despre Bursa din Romania – adreseaza publicului roman provocarea de a castiga la Bursa fara a-si risca propriii bani, in cadrul unui concurs on line care incepe luni, 3 octombrie 2005.    comunicatul de presa

  • Campania Tuborg “Trăieşte din plin o vară fără limite!” şi-a desemnat primii trei câştigători

    Campania Tuborg “Trăieşte din plin o vară fără limite!” şi-a desemnat primii trei câştigători

    BUCURESTI - 23 august 2005

    Primii trei câştigători ai campaniei promoţionale “Trăieşte din plin o vară fără limite!” au avut şansa să-şi depăşească propriile limite la volanul unor autoturisme Peugeot 407. Iulian Bărău din Bucureşti, Istvan Attila Schvarczkopf din Satu Mare şi Marian Constantin Duţu din localitatea 2 Mai, judeţul Constanţa, au descoperit pe spatele etichetei de pe sticla de Tuborg de 0,5 l însemnul grafic al maşinilor şi în acest fel şi-au adjudecat primele trei din cele mai substanţiale premii ale acestei campanii promoţionale.    comunicatul de presa

  • 2 milioane de sticle de Orangina vândute în doar 2 luni de la lansarea pe piaţa românească

    BUCURESTI - 11 august 2005

    În numai două luni de la lansare oficială în România, Orangina a vândut peste 2 milioane de sticle, în toate cele trei forme de ambalaj în care este comercializată această băutură răcoritoare pe piaţa românească: sticla „Bulby” de 0,25 litri, de 0,5 litri şi PET de 2 litri.    comunicatul de presa

  • “Roche pentru Vadu Roşca, misiune îndeplinită!” Angajaţii companiei F.Hoffmann – La Roche au mers sâmbătă la Vadu Roşca pentru a dona sinistraţilor materiale de primă necesitate

    “Roche pentru Vadu Roşca, misiune îndeplinită!”  Angajaţii companiei F.Hoffmann – La Roche au mers sâmbătă la Vadu Roşca pentru a dona sinistraţilor materiale de primă necesitate

    BUCURESTI - 3 august 2005

    Sâmbătă, 30 iulie 2005, caravana „Roche pentru Vadu Roşca!” s-a deplasat în cel mai afectat sat din judeţul Vrancea pentru a dona locuitorilor obiecte de primă necesitate. Caravana a fost formată din cinci maşini aparţinând flotei companiei F.Hoffmann-La Roche şi un camion, pus la dispoziţie de firma de curierat Cargus, care a asigurat transportul obiectelor donate: alimente conservate, ulei, zahăr, orez, făină, apă plată, jucării şi dulciuri pentru copii, precum şi haine, săpun, detergent, pături, prosoape, cizme de cauciuc, canistre, linguri, ligheane, farfurii. Mai mult, o parte din echipa Hoffmann–La Roche a fost prezentă la Vadu Roşca pentru a ajuta la transportul, recepţia şi distribuţia ajutoarelor.    comunicatul de presa

  • F. Hoffmann - La Roche anunţă o creştere globală a vânzărilor de farmaceutice de 22%, în prima jumătate a anului 2005

    F. Hoffmann - La Roche anunţă o creştere globală a vânzărilor de farmaceutice de 22%, în prima jumătate a anului 2005

    BUCURESTI - 31 iulie 2005

    Compania F.Hoffmann-La Roche a raportat, pentru prima jumătate a anului 2005, o creştere semnificativă a profitului operaţional, la nivel de corporaţie, cu 30% mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, în prima jumătate a anului 2005, vânzările globale Roche sunt cu aproximativ 17% mai mari, raportat la perioada similară a anului trecut.    comunicatul de presa