-
3 noiembrie 2010, ora 9:00, BUCURESTI / Locul desfasurarii: JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Sala Constanta
Organizator:
ARILOG - Asociatia Romana de Logistica
ASOCIATIA ROMANA DE LOGISTICA – ARILOG, asociatie non-profit, profesionala a logisticienilor din Romania va invita sa participati la a 8-a editie a Conferintei Internationale ARILOG Logistica si Supply Chain din [...] Citeste mai mult
-
4 noiembrie 2009, ora 8:30, BUCURESTI / Locul desfasurarii: JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Organizator:
ARILOG - Asociatia Romana de Logistica
Obiectivul conferintei este de a genera comunicare si schimb de informatii referitoare la solutiile si practicile cele mai bune gasite de companii pentru a-si imbunatati operatiunile si creste competitivitatea in [...] Citeste mai mult
-
3 noiembrie 2009, ora 8:30, BUCURESTI / Locul desfasurarii: JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Organizator:
ARILOG - Asociatia Romana de Logistica
Obiectivul conferintei este de a genera comunicare si schimb de informatii referitoare la solutiile si practicile cele mai bune gasite de companii pentru a-si imbunatati operatiunile si creste competitivitatea in [...] Citeste mai mult
-
8 aprilie 2009, ora 9:00, BUCURESTI / Locul desfasurarii: Hotel Radisson Sas, Sala Atlas
Organizator:
ARILOG
ARILOG organizeaza Seminarul primaverii in data de 08 Aprilie 2009 in Bucuresti, la Hotel Radisson Sas, Sala Atlas.
Ca in fiecare an in ultimii 7 ani, fiecare seminar ARILOG are o tematica care sa [...] Citeste mai mult
-
17 octombrie 2008, BUCURESTI / Locul desfasurarii: Hotel CARO, Bucuresti
Organizator:
ARILOG - Asociatia Romana de Logistica
Asociatia Romana de Logistica urmarind dezvoltarea profesionistilor si companiilor care activeaza in piata locala a logisticii si supply chain-ului si pentru a marca progresele inregistrate, a considerat oportun [...] Citeste mai mult
-
20 martie 2007, BUCURESTI / Locul desfasurarii: Phoenicia Hotels Bucuresti, Sala Byblos
Organizator:
ARILOG
Ce ne desparte de un supply chain perfect eficient si de un nivel de servire a clientilor de 100%?
Fara indoiala ca dimensiunile si natura pierderilor reprezinta raspunsul la intrebare.
Citeste mai mult