Cum a mers piața de print outdoor în vara 2017? Cele mai vândute produse
BUCURESTI - 17 august 2017
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, HoReCa
Firmele de producție publicitară au înregistrat vânzări record în vara lui 2017 pe segmentul de print outdoor . Potrivit reprezentanților de vânzări, acest sector a crescut față de anii trecuți, în special și datorită conștientizării nevoii de promovare în sezonul estival.
print banner
Adrian Marinescu, reprezentant Cube Media Solutions
Dacă urmărim piața de print outdoor în vara lui 2017, vedem că cele mai vândute produse au fost steaguri personalizate și print banner. Sunt produsele care conferă cea mai mare vizibilitate la un raport calitate-preț imbatabil.
Steaguri personalizate au fost alese de majoritatea antreprenorilor care activează în vânzări de produse specifice sezonului cald. Cafenelele, barurile și restaurantele au comandat pe timpul verii cel puțin câte un produs din gama steaguri personalizate. La fel au procedat și organizatorii de maratoane, concerte, festivaluri în aer liber sau evenimente outdoor.
Cu ajutorul acestui tip de sisteme expoziționale, poți crea un afișaj portabil „eye-catching” la prețuri accesibile, cu culori strălucitoare, în format mare! Aceste steaguri personalizate au un design atrăgător, fiind concepute să inspire încredere și profesionalism.
Print outdoor, secretul promovării în sezonul cald
Când vine vorba de promovare prin print outdoor, și print banner a înregistrat vânzări crescute în vara anului 2017. Acesta poate avea dimensiuni impozante, ceea ce îl face ușor de observat și îl transformă într-un produs premium în categoria materialelor publicitare.
Prin intermediul celor trei variante de print banner (frontlit, backlitși blockout), obții vizibilitate indiferent de destinația finală a produsului. Print banner conferă vizibilitate extraordinară și calitate desăvârșită. Mai mult, produsul rezultat se va bucura de un finisaj uniform și de o rezistență crescută, atât la apă cât și la razele directe ale soarelui, fără a fi nevoie de proces de laminare pentru asta.
Oricare ar fi varianta aleasă de promovare prin print outdoor, antreprenorii s-au bucurat de vânzări crescute în vara lui 2017. Atât prin folosirea de steaguri personalizate cât și de banner outdoor. Totul, la un raport calitate-preț imbatabil.