Top 3 cele mai rezistente materiale pentru promovare outdoor: PVC rigid, Autocolant PVC și Forex
BUCURESTI - 14 iulie 2017
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate
Când vine vorba de promovare outdoor, una din preocupările constante ale producătorilor de materiale publicitare o reprezintă rezistența acestora la condiții meteo extreme. Într-un top întocmit de specialiștii în domeniu, regăsim printul pe PVC rigid sau pe forex .
PVC rigid
Adrian Marinescu, reprezentant Cube Media Solutions
Printul pe PVC rigid, autocolant PVC și forex s-au dovedit a fi cele mai potrivite materiale pentru campaniile desfășurate în aer liber. Sunt suficient de rigide încât să reziste la furtuni sau vânt puternic, dar și portabile și ușor de montat. Mai mult, cernelurile folosite pentru PVC rigid și forex garantează culori vii și strălucitoare și durabilitate în timp.
Print PVC rigid poate fi folosit pentru majoritatea sistemelor de expunere outdoor – de la afișe și postere, display-uri, roll-up-uri și bannere sau rame click de prezentare. Suportul folosit pentru acest tip de print – PVC rigid – este rezistent la condițiile de exterior și reprezintă alegerea potrivită pentru expunerea outdoor a mesajelor de marketing.
Un avantaj al unui print PVC rigid este dat de faptul că este un material foarte ușor. În același timp este extrem de rezistent, ceea ce îl face lejer de transportat, de mutat și de montat.
Același lucru se poate spune și despre printul pe autocolant PVC. Cu ajutorul lui te bucuri, deopotrivă, de eleganță și rezistență pentru sistemul tău de expunere. Print autocolant PVC poate fi lipit pe aproape orice tip de suprafață. Pe geam, plastic, metal, suprafețe vopsite etc., inclusiv pe autoturisme. Principalele avantaje ale unui print autocolant PVC sunt: prețurile scăzute, rezistență mare în timp dar și la zgârieturi, montare și demontare simplă, impact ridicat asupra celor care intră în contact cu imaginea imprimată.
Print forex reprezintă o variantă rezistentă și economică pentru promovarea outdoor. În funcție de dimensiuni și de particularitățile spațiului de expunere se va alege una dintre cele 3 dimensiuni pentru forex: 3 mm, 5 mm sau 10 mm. Este vorba, practic, de print pe plăci din PVC. Un material care se caracterizează printr-o rigiditate crescută și prin rezistență la condiții meteo neprietenoase.