Campanie europeana de consultare a tinerilor privind valorile Europei viitoare. Votul nu s-a incheiat, si tu poti participa la ierarhizarea valorilor pe care se bazeaza viitorul Europei

BUCURESTI - 2 martie 2006

Comunicat tip General in ONG

O excursie in Malta pentru 2 persoane, 20 iPod-uri, camere foto Polaroid si corturi de vara sunt puse la bataie pentru tinerii care participa la campania Europe for a Change II si voteaza valorile Europei de maine. Cele 25 de tari UE, Romania, Croatia si Muntenegru sunt implicate in promovarea campaniei si peste 3000 de tineri au votat deja. Pana pe 10 aprilie, tinerii sunt invitati sa-si spuna parerea despre valorile Europei - comunicare, educaţie, culturi diferite, mobilitate, egalitate de şanse, pace, libertate.

Campanie europeana de consultare a tinerilor privind valorile Europei viitoare. Votul nu s-a incheiat, si tu poti participa la ierarhizarea valorilor pe care se bazeaza viitorul Europei

Pacea si Libertatea au fost alese de tinerii europeni drept valorile principale in viitoarea Europa.
Dar votul nu s-a incheiat! Voteaza si tu valorile pe care se bazeaza viitorul Europei!
Europe for a Change II invită toţi tinerii din Europa să voteze online pentru valorile pe care ei le consideră prioritare - comunicare, educaţie, culturi diferite, mobilitate, egalitate de şanse, pace, libertate - şi să aibă astfel ocazia să câştige premii!
Pentru a vota, înregistrează-te online pe site-ul Europe for a Change II şi răspunde la 22 de întrebări până la 10 aprilie 2006: http://www.change-europe.org

Această campanie a fost creată de către 27 de tineri din 19 ţări diferite. Poţi să vorbeşti cu ei (weblogs), să-i vezi (video snippets), să-i asculţi (audio clips), să te contrazici cu ei pe web site-ul Europa în Schimbare: http://www.change-europe.org.
Europa în Schimbare este o iniţiativă a EYCA - Euro26, finanţată de către Comisia Europeană.

REZULTATELE VOTULUI PANA ASTAZI, 2 MARTIE 2006.

Din 3 150 de voturi ale tinerilor din 41 de tari europene, PACE si LIBERTATE sunt valorile din topul celor pe care tinerii sunt invitati sa le voteze.

„O parte din valori n-ar trebui sa lipseasca niciodata din gandurile noastre!”

Mai sunt mai putin de 2 luni de campanie si deja avem o imagine clara a ceea ce vor tinerii. O majoritate coplesitoare (43%) au cotat PACEA drept valoarea nr. 1 a Europei viitoare, iar LIBERTATEA ca valoare esentiala secundara (26%), considerand ca fara PACE si LIBERTATE alte valori importante precum EDUCATIA (9%), ACCES EGAL (7%) si COMUNICARE (7%) nu ar exista.

Campania se deruleaza in toate cele 25 state europene, plus Romania, Croatia si Muntenegru. Desi 67% dintre votanti locuiesc in „vechile” tari UE, iar 33% intre tarile noi UE si non-UE, nu sunt diferente in prioritizarea valorilor intre cele 2 grupuri.

Tinerii din tarile vechi UE si tarile noi UE si non-UE sunt de acord ca PACEA si LIBERTATEA sunt cele mai importante valori, urmate, in aceasta ordine, de EDUCATIE, ACCES EGAL, COMUNICARE, CULTURI DIFERITE si MOBILITATE.

Tinerii din Austria au votat cel mai mult dintre tarile vechi UE, iar Slovenia conduce in randul tarilor noi UE. Tinerii din Romania reprezinta cel mai mare numar de votanti dintr-o tara non-UE.

VOTATI SI CASTIGATI!

Votul vostru pe http://www.change-europe.org va poate aduce o calatorie in frumoasele insule ale Maltei, pentru 2 persoane, cazare si transport incluse. Alte premii sunt 20 iPods, camere Polaroid si corturi de vara pentru acele festivaluri estivale ce vor veni!
Grabiti-va: VOTAREA SE INCHEIE PE 10 APRILIE 2006!

Despre Euro<26 Romania

Euro26 este cardul european de tineret pentru tinerii sub 26 de ani, oferindu-le reduceri si facilitati in domeniile lor de interes. Cardul este girat de Consiliul Europei ca instrument pentru incurajarea mobilitatii tinerilor. Euro26 Romania deruleaza programul EuroInform - ''Esti mai informat, iei decizii mai bune!'
Oana Mosoiu
PR Manager
oana@euro26.org.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro26-romania/campanie-europeana-de-consultare-a-tinerilor-privind-valorile-europei-viitoare-votul-nu-s-a-incheiat-si-tu-poti-participa-la-ierarhizarea-valorilor-pe-care-se-bazeaza-viitorul-europei