Noua imagine Minimax a crescut audienţa încă din prima săptămână de la lansare

BUCURESTI - 1 martie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Din 20 Februarie 2006, canalul MINIMAX s-a îmbogăţit cu noi caractere. Schimbarea imaginii MINIMAX a fost primită cu mult entuziasm iar audienţa înregistrată în săptămâna 20- 26 Februarie 2006 spune totul.

Noua imagine Minimax a crescut audienţa încă din prima săptămână de la lansare

Astfel, conform datelor furnizate de TNS-AGB, audienţa generală a canalului pe targetul 4-14 ani săptămâna trecută a fost de 1,8 puncte de rating, cu 0,4 mai mare decât săptămâna 13-19 Februarie. Intervalul orar 17:00-20:00 a câştigat nu mai puţin de 3 puncte rating saptămâna trecută, audienţa targetului House Wives 18+ fiind de 0,6. Acest lucru demonstrează încă o dată că părinţii se uită împreună cu cei mici la un canal lipsit de violenţă, care transmite valori culturale locale şi care popularizează instruirea prin joacă.


Noii membri ai familiei MINIMAX

La modelarea noilor figuri, ţelul nostru a fost în primul rând găsirea unor aşa zise „caractere de canal” care se potrivesc programelor de diferite stiluri şi care, prin apariţia şi prin comportamentul lor, oglindesc fidel filozofia canalului, fiind capabili să se adreseze spectatorilor de bază, copiii de 4-14 ani.
Luând în considerare aceste obiective s-au născut: Mini, Max, Pisicuţa şi Cuţulache, personajele noi MINIMAX. După comportamentul şi preocupările lor, putem considera aceste personaje ca fiind doi copii mari şi doi copii mai mici ai unei familii. „Cei patru” după intenţiile noastre, se adresează atât fetelor, cât şi băieţilor, mai mari sau mai micuţi.

Caracterele noi MINIMAX îşi vor face apariţia în prima fază, în cadrul a treizeci de povestiri scurte animate, care vor face legătura între diferitele programe.
Pe lângă schimbarea imaginii, canalul de televiziune MINIMAX şi-a schimbat şi pagina web. Aventurile lui Mini şi Max pot fi urmărite şi pe Internet, la www.minimaxtv.ro, unde veţi afla şi multe alte amănunte interesante despre viaţa lor.

Despre Minimax Romania

Televiziunea MINIMAX

Televiziunea MINIMAX este cel mai important canal de televiziune pentru copii din Europa Centrală şi de Est. În Ungaria, difuzarea programelor a început în anul 1999, peste doi ani în România, iar în anul 2004 a început emisia în Cehia şi Slovacia. În scurt timp, a devenit cel mai vizionat canal tematic pentru copii în aceste ţări, menţinându-şi această poziţie şi în prezent. Popularitatea lui este în creştere nu numai în cadrul copiilor, ci şi pe piaţa serviciilor de televiziune prin cablu, unde este unul dintre cele mai cerute canale pentru copii.
Primii paşi făcuţi în anul 2004 pentru înnoirea structurii programelor şi a schimbării profilului au făcut ca MINIMAX să devină şi mai popular. Această schimbare pozitivă s-a concretizat prin numărul foarte mare de telespectatori care urmăresc programele MINIMAX.
Începând din luna martie, numărul gospodăriilor care vor avea Minimax în grila de programe va creşte cu încă 500.000, prin semnarea unui contract de distribuţie cu unul dintre cei mai importanţi operatori de cablu din Romania.
Astfel, numărul abonaţilor conectaţi la canalul Minimax va depăşi astfel cifra de 2.700.000.
Dana Hodorog
Chief Programming Editor
Phone: +40-21-410 43 41
dana.hodorog@minimax.tv

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/minimax-romania/noua-imagine-minimax-a-crescut-audienta-inca-din-prima-saptamana-de-la-lansare