Curs acreditat Inspector Resurse Umane – 6-20 august 2011, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 29 iulie 2011

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team organizează cursul acreditat CNFPA Inspector Resurse Umane, ce oferă toate competenţele profesionale, conform noului Cod al Muncii privind completarea REVISAL. Cursul poate fi urmat atât în timpul săptămânii cât şi în weekend sau seara după terminarea programului de lucru. Mai multe detalii găsiţi pe www.eurobestteam.ro

Perioada de desfasurare a cursului va fi:

- Curs de week-end in perioada: 6-7 august, 13-14 august şi pe 20 august - examen

- Curs de sapatamana in perioada: 2-3 august, 9-10 august si pe 16 august 2011 - examen

- Curs de seara in perioada: 9-10-11 august, 16-17-18 august si 23 august - examen (cate 4 ore/zi de la ora 17:00 - 21.00)

 

PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 29 iulie 2011, taxa de participare la acest curs este 800 de lei si include toate costurile privind suportul de curs, pauze de cafea, testele de verificare, taxe de examen şi certificare CNFPA. Dupa aceasta data, taxa de inscriere la acest curs este 1200 de lei.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

 

FORMULARUL DE INSCRIERE- il puteti completa de pe www.eurobestteam.ro

 

De ce acest curs:

Cursul de „Inspector de resurse umane” este acreditat de statul român prin Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării și Inovării. Certificatul eliberat la absolvire de Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor este recunoscut atât la nivel naţional cât şi în statele membre ale Uniunii Europene. După absolvire, participantii vor deveni Inspectori de resurse umane acreditati conform ocupaţiei de Inspector de resurse umane din COR Cod:342304.

La finalul cursului de Inspector Resurse Umane, absolventii, datorita pregatirii practice din timpul cursului, vor fi capabili sa gestioneze toate procedurile specifice activitatii de resurse umane si sa opereze cu toate documentele din departament, sa deprinda abilitatile de informare si documentare privind modificarile legislative, sa mentina relatia cu autoritatile publice arondate Ministerului Muncii si cu Inspectoratul Teritorial de Munca si sa gestioneze REVISAL - simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)

 

Competente dobandite in urma cursului:

Nota: Aceste competente vor fi certificate si mentionate pe suplimentul descriptiv al cursului, supliment ce  insoteste certificatul de absolvire.

 

- Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului

- Organizarea recrutarii si selectiei de personal

- Intocmirea dosarului de pensionareIntocmire statului de plata pentru personalul incadrat 

- Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate

- Lucrul in echipa

- Oferirea informatiilor privind problemele de personal

- Planificarea activitatii proprii

- Medierea conflictelor de munca

- Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul

 

Cursul are un puternic caracter interactiv, îmbinând elemente de teorie cu activităţi practice. Acest curs îşi propune să sprijine participanţii în dezvoltarea competenţelor specifice ocupaţiei de Inspector de resurse umane, o atenţie deosebită acordându-se dezvoltării abilităţilor practice

Cui se  adresează cursul: atât inspectorilor care şi-au dobândit parţial competenţele pe căi informale si doresc o perfectionare in domeniu, persoanelor care doresc să se pregătească pentru această profesie.

 

Metoda de instruire

Programul utilizează tehnici europene de predare şi instruire, se bazează pe interactivitate, aplicaţii, exerciţii şi oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile, abilităţile şi competenţele specifice Inspectorului de resurse umane.

 

Structura cursului:

 Partea teoretica a cursului are loc pe durata a patru zile de curs de la 9 la 16:30.

 

AGENDA CURSULUI:

 Ziua I

09:00 - 10:30    Sesiune introductivă – prezentare participanţi şi curs

                        Elemente introductive, concepte si principii de baza                       

10:30 - 10:45    Pauză de cafea

10:45 - 12:15    Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului

                       Identificarea tipurilor de documente ;

                       Intocmirea documentelor specifice activitatii de personal ;

                       Revisal - simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)

                      Intocmirea documentelor statistice si centralizatoare ;

                      Gestionarea si arhivarea documentelor.

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Organizarea recrutarii si selectiei de personal

                      Identificarea necesarului de personal si metodele de recrutare stabilite ;

                      Redactarea si lansarea mesajului de recrutare ;

                      Intocmirea , pastrarea si actualizarea bazei de date cu rezultatele recrutarii ;

                     Organizarea programului de selectie ;

                      Participarea la procesul de selectie al canditatilor ;

                      Anuntarea rezultatelor procesului de selectie

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor;

 

                      Gestiunea carnetelor de munca in format electronic.

                      Vechimea in munca - evidenta si modalitati de justificare.

 

Ziua II

09:00 - 10:30  Planificarea activitatii proprii

                     Identificarea obiectivelor

                     Identificarea modalitatilor de indeplinire a activitatii

                     Intocmirea programului de activitati

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15  Lucrul in echipa

                     Identificarea rolului in echipa

                     Lucrul in echipa

                     Medierea conflictelor de munca

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Dezvoltarea profesionala

                     Identificarea nevoilor de instruire

                     Studierea legislatiei si documentelor specifice

                     Participarea la cursuri si seminarii pentru perfectionare

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00 Recapitulare

 

 Ziua III

09:00 - 10:30  Intocmirea dosarului de pensionare

                     Pregatirea documentelor necesare diferitelor forme de pensionare

                     Intocmirea dosarului de pensionare

                     Depunerea dosarului la Casa Teritoriala de Pensii

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15  Oferirea informatiilor privind problemele de personal

                     Identificarea solicitarilor

                     Oferirea informatiilor necesare

                     Cunostinte de legislatia muncii

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul

                     Stabilirea cerintelor bazei de date de personal

                     Intretinerea bazei de date de personal

                     Obtinerea de rapoarte din baza de date de personal

15:15 - 15:30 Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Recapitulare

 

 Ziua IV

09:00 - 10:30  Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat

                      Culegerea de informatii necesare intocmirii statului de plata

                     Calcularea salariilor realizate de catre fiecare persoana

                     Calcularea obligatiilor societatii fata de bugetul de stat

                     Transmiterea celor abilitati informatiile din statul de plata

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15  Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate ( DECLARATIE 112)

                     Intocmirea declaratiilor

                     Transmiterea declaratiilor

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Concluzii

 

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Simulare test

 

Ziua V - examen - consta in sustinerea unui  proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate.

 

Lectorul cursului este Luminita Neagoe

Luminita este trainer autorizat CNFPA  cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica.

 

Condiţii de înscriere

Pentru înscriere vă rugăm să completati si sa trimiteţi formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs  va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul), precum si o copie a cartii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii absolvite.

 

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.

Persoană de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538

www.eurobestteam.ro

http://eurobestteam.blogspot.com/

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.