NOU! Curs acreditat Social Media, 23-30 aprilie 2012, Bucuresti

BUCURESTI - 7 martie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Internet

Euro Best Team organizeaza in perioada 23-30 aprilie 2012, cursul de Business Social Media : Facebook , Twitter , LinkedIn si Youtube . OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 7 martie 2012 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 700 de lei. Detalii si formularul de inscriere pe eurobestteam.ro

PERIOADA DE DESFASURARE: 23-24-25-26 aprilie si examen de certificare pe 30 aprilie 2012

Durata cursului este de 4 zile, 6 ore pe zi de dimineata de la orele 9.00 pana dupa amiaza la orele 16.00

LOCATIE: Bucuresti,  Camera de Comert si Industrie Buc. sau la sediul EBT - vezi Contact (in functie de numarul cursantilor)

 

FORMULARUL DE INSCRIERE il puteti gasi pe www.eurobestteam.ro

 

PRETUL CURSULUI: Completati formularul de inscriere pana la data de 7 martie 2012 si beneficiati de taxa redusa de 700 de lei. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1000 de lei. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs , taxele de evaluare si certificare CNFPA. Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii. Plata se va face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

 

Descrierea cursului

Instrumentul de marketing care a luat cea mai mare amploare si care devine din ce in ce mai eficient utilizand costuri minime, sau chiar zero, este dezvoltarea retelelor de socializare media. Chiar daca aproape cu totii le cunoastem, foarte putin insa reusim sa le optimizam si sa ne atingem obiectivele de promovare sau marketing.

Cursul Business Social Media este un curs intensiv, 100% practic, cu numeroase aplicatii menite sa ne dezvolte abilitatile de utilizare intr-un mod cat mai eficient atat din punct de vedere economic cat si de management al timpului.

 

Cine poate participa

Cursul dureaza 4 zile, 6 ore pe zi si se adreseaza responsabililor din departamentele de marketing, directorilor de comunicare, specialistilor de comunicare on line, dar si celor care doresc sa-si dezvolte abilitatile de utilizare social media sau sa porneasca propria afacere eficientizand cat mai eficient costurile de promovare.

Fiecare participant in parte va pleca de la acest curs cu o strategie de promovare on line foarte bine conturata si cu aplicatii invatate pentru a reusi sa pozitioneze o companie, un produs, un serviciu, sau pur si simplu brandul personal.

Un roman din patru are cont de Facebook. Acolo isi face prieteni, poarta discutii, isi exprima emotii, se distreaza, se informeaza si da mai departe. Daca ajungi acolo, daca te integrezi, daca il tratezi ca pe un prieten real, l-ai castigat. Tu, inaintea concurentei!

In contextul actual al accesului facil la o multitudine de canale de comunicare, retelele de socializare au devenit un ingredient vital al mixului de marketing. Dupa acest curs, vei sti cum sa-l utilizezi pentru activarea clientilor, dezvoltarea brandului, cresterea vanzarilor.

 

De ce ai nevoie de acest curs:

- Pentru ca vrei ca afacerea ta sa poata profita de cele mai populare instrumente si retele de socializare de care se folosesc deja cel putin alte 5000 de firme din Romania.

- Pentru ca ai nevoie sa iti alegi cele mai eficiente strategii de dezvoltare si activare a unei comunitati online in jurul unui brand sau produs.

- Pentru ca vrei sa tii clientii aproape de tine, iar pentru asta trebuie sa stii cum sa ajungi tu aproape de ei prin propriile tale planuri de actiune in Social Media.

- Pentru ca vei sti sa folosesti instrumentele de monitorizarea ale succesului strategiei de Social Media aplicate.

 

Unde este recunoscut programul?

Cursul de „Social Media” este recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si este autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA), la finalizarea lui acordandu-se un certificat de absolvire "Competente de comunicare in limba oficiala" avizat de CNFPA.

Programul de formare profesionala se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat in conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si al Ministrului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, pentru aprobarea Metodologiei certificarii formarii profesionale a adultilor.

Certificatele eliberate la absolvirea cursurilor au regimul actelor de studii si sunt recunoscute la nivel national de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, conform Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 129/2000.

Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).

 

Agenda cursului:

Ziua I - De la UTILITATE la NECESITATE-

9.00-10.30 Ce este Social Media. Cele 9 tipuri de retele sociale. Introducere in retele sociale in scopuri profesionale (ESN - Entreprise Social Networking).

10.30-10.45 - Pauza

10.45-12.15 Harta comunicarii traditionale versus harta socializarii in retea. Noul management al relatiilor cu clientii – valoare adaugata la afacerea ta.

12.15-12.45 Pauza

12.45-14.15 Scurtatura catre succes: strategia online in 7 pasi castigatori, rezultate asteptate.

14-15-14.30 Pauza

14.30-16.00 Exercitiu practic: Facebook, Twitter, LinkedIn & Youtube - crearea de conturi, oportunitati de business, strategii specifice fiecarei retele.

 

Ziua II - De la CAMPANIA  MARKETING la CONVERSATIA DE MARKETING -

9.00-10.30 Profilul consumatorului modern. Fans & followers (atragere, activare, impact). Exemple de bune practici.

10.30-10-.45 Pauza

10.45-12.15 Instrumente de masura si analiza online (tracking tools). Cum si ce masuram.

12.15-12.45 Pauza

12.45-14.15  Strategia de continut. Strategia de diseminare on-line.  + 20 de lucruri de evitat.

14.15-14.30 Pauza

14.30-16.00 Exercitiu practic: Personalizarea conturilor Facebook, twitter, linkedin & Youtube create in prima zi.

 

Ziua III - De la CLIENTI la COMUNITATE -

9.00-10.30 Vechiul marketing (fidelizarea prin argumente) versus noul marketing (fidelizarea prin dialog interuman). Crearea unei comunitati de succes in Social Media.

10.30-10.45 Pauza

10.45-12.15 Comunitatea preia controlul. Oportunitati si amenintari. Harta raspunsului la criza in retelele sociale.

12.15-12.45 Pauza

12.45-14.15 Cum transformi comunitatea in clienti: masuri concrete si necostisitoare de atragere a vanzarilor in mediul retelelor de socializare.

14.15-14.30 Pauza

14.30-16.00 Exercitiu practic: exemple de activare a comunitatii pe conturile create in timpul cursului.

 

Ziua IV - De la EXPERIMENT la STRATEGIE -

9.00-10.30 Prezentarea unor situatii reale din activitatea profesionala a cursantilor. Proiecte, asteptari legate de integrarea ESN in planurile de marketing, comunicare, vanzari prezente sau viitoare.

10.30-10.45 Pauza

10.45-12.15 Identificarea de solutii concrete la situatiile prezentate, pe baza cunostintelor de strategie social media dobandite.

12.15-12.45 Pauza

12.45-14.15 10 unelte gratuite care-ti fac socializarea (in scopuri business) usoara.

14.15-14.30 Pauza

14.30-16.00  Chestionar: Verifica-ti potentialul de Social Media Superstar. Scurtatura catre succesul in afaceri – schema finala.

 

Ziua V – examen de certificare

 

Trainerul cursului este Luana Muresan

Luana Muresan este trainer acreditat CNFPA, cu o experienta de 4 ani in marketing si dezvoltare resurse in sectorul non-guvernamental si alti 12 ani in mass media, dintre care 9 in calitate de redactor sef pentru revistele lunare Unica si Femeia. Pe langa strategia de print, Luana a dezvoltat strategii de comunicare on-line ale acestor branduri, a coordonat realizarea website-ului www.unica.ro, precum si strategia de integrare a revistei Femeia in zona retelelor de socializare. In cadrul Euro best Team, Luana este lector in cadrul cursului Business Social Media.

 

Conditii de inscriere

Pentru inscriere va rugam sa completati si sa trimiteti formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul). Plata cursului se face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos.

 

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti.

 

Persoana de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538

http://eurobestteam.blogspot.com/

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Taguri: mediacursFacebookeurosocialBESTtwitterlinkedinacreditatebtYouTubeteam