Comunicate de presa din domeniul Media / Publicitate

  • "After Business" - un pas important in revigorarea turismului romanesc si o implicare activa in promovarea imaginii Romaniei

    BUCURESTI - 22 septembrie 2005

    Comunicat de presa al KREION Advertising

    Agentia KREION Advertising impreuna cu Agentia de Turism TopTrips anunta finalizarea ultimului proiect, prin care se implica activ in promovarea imaginii Romaniei: "After Business" - publicatie lunara, in limba engleza, destinata oamenilor de afaceri care vin in Romania, tiparita in 5.000 de exemplare si distribuita gratuit in peste 140 de locatii din Bucuresti.    comunicatul de presa

  • Violet creeaza pentru Pom-Bar!

    BUCURESTI - 22 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Violet Advertising SRL

    Incepand din acesta vara, odata cu startul campaniilor de comunicare pe brand, creatia pe contul Pom-Bar a fost incredintata agentiei de publicitate full service Violet Advertising.

        comunicatul de presa

  • De la Phare la Fonduri Structurale

    De la Phare la Fonduri Structurale

    BUCURESTI - 22 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Group of Independent Experts

    U.E. promovează dezvoltarea armonioasă a regiunilor europene şi are ca scop reducerea diferenţelor de dezvoltare dintre diferitele ţări membre.    comunicatul de presa

  • XXL sărbătoreşte 4 ani! Cu iMagic.

    BUCURESTI - 21 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Agentia de publicitate Imagic

    XXL Mega Discount este deja o marcă bine conturată acum, când împineşte 4 ani de existenţă pe piaţa românească. Sărbătoarea este marcată de o campanie promoţională care, printre altele, răsplăteşte fidelitatea clienţilor cu foarte multe premii. În spatele conceptului şi execuţiei acestei campanii stă agenţia iMagic.    comunicatul de presa

  • Agenţia Templus Advertising a organizat pe 12 septembrie seminarul “Strategii şi servicii IT&C pentru segmentul IMM

    BUCURESTI - 21 septembrie 2005

    Comunicat de presa al TEMPLUS Advertising

    Agenţia Templus Advertising a organizat pe 12 septembrie seminarul “Strategii şi servicii IT&C pentru segmentul IMM”, cu sprijinul Camerei de Comerţ şi Industrie a României (www.templus.ro/seminar).
        comunicatul de presa

  • Astazi ora 15:00 la WTC work-shop de Tradeshow Marketing

    Astazi ora 15:00 la WTC work-shop de Tradeshow Marketing

    BUCURESTI - 21 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Picant Events SRL

    Astazi 21 septembrie ora 15:00 Sfera Expo - Tradeshow Marketing va organiza in cadrul business-edu work-shop-ul de tradeshow marketing. Evenimentul va avea loc in sala de prezentari din World Trade Plaza unde se afla si expozitia din cadrul business-edu. Intrarea este libera.
    Sfera Expo - Tradeshow Marketing este proprietara revistei de marketing prin targuri si expozitii www.targurisiexpozitii.ro
        comunicatul de presa

  • Noua identitate vizuala Trinom – mobila Confort

    Noua identitate vizuala Trinom – mobila Confort

    Cluj Napoca - 21 septembrie 2005

    Comunicat de presa al D'Avantage Consult

    Mobila Confort produsa de Trinom din Baia Mare beneficiaza de luni 18 Septembrie de o noua identitate vizuala conceputa de Unicdesign, firma de creatie publicitara cu specializare si in 3D si design industrial, din Cluj Napoca. Compania maramureseana Trinom, existenta pe piata producatorilor de mobila inca din 1993 si avand la finele anului 2004 o cifra de afaceri de peste 8.500.000 lei (85 miliarde lei vechi), cu un numar mediu de 90 salariati, a ales colaborarea cu Unicdesign atat pentru semnatura vizuala cat si pentru propria identitate corporativa.    comunicatul de presa

  • Mihai Dobrovolschi, co-scenarist si actor principal in... propriul rol.

    BUCURESTI - 21 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Radio Guerrilla

    Dobrovolschi s-a apucat de film. Joaca propriul rol si este co-scenarist intr-un scurtmetraj de 20 minute. Craioveanu nu are nimic impotriva.
        comunicatul de presa

  • KissMe5 devine KissMe3

    KissMe5 devine KissMe3

    BUCURESTI - 20 septembrie 2005

    Comunicat de presa al KissFM Pitesti

    KissFM a mai dat o maşină. Andreea Urzică de 21 de ani din Ploieşti a câştigat Noul Ford Focus. Urmează o Lada Niva. Se încălzesc pe bancă şi se pregătesc să intre în joc Mini One şi Volvo S40.
        comunicatul de presa

  • Căutaţi un suport de reclamă care FRIGE competiţia, fără să vă ardă la buzunar?

    Cluj-Napoca - 20 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Inter Verba

    Match Point vă invită la Advertising Show! pentru a vă prezenta o soluţie inedită de promovare: cutiile de chibrituri cu tipar 3-D!




        comunicatul de presa

  • Mesaj important pentru fetele cool!!!

    Mesaj important pentru fetele cool!!!

    BUCURESTI - 20 septembrie 2005

    Comunicat de presa al CoolGIRL

    Peste 160 de premii pot fi castigate de fete cool de pe tot cuprinsul Romaniei daca raspund intrebarilor lansate de revista Cool GIRL la adresa www.coolgirl.ro/chestionar    comunicatul de presa

  • "Back 2 school is COOL!"

    BUCURESTI - 20 septembrie 2005

    Comunicat de presa al CoolGIRL

    Acesta este mesajul generic al numarului 20 al revistei Cool GIRL, numar care este dedicat Inceputului de An Scolar si care apare la chioscurile de ziare marti 20 septembrie 2005.
        comunicatul de presa

  • Ziarul de Joburi la numarul 13.

    Ziarul de Joburi la numarul 13.

    BUCURESTI - 19 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Ziarul de Joburi

    In numarul din aceasta saptamana puteti citi:    comunicatul de presa

  • Laboratorul mobil de expertiza al C.N. Imprimeria Nationala va stationa la Romexpo timp de 4 zile

    BUCURESTI - 19 septembrie 2005

    Compania Nationala Imprimeria Nationala SA participa la Targul de Tipar Printshow, care se va desfasura in perioada 21-24 septembrie 2005 la Romexpo, intr-o locatie inedita.    comunicatul de presa

  • Publicis Romania schimba Gima cu G’Market

    BUCURESTI - 19 septembrie 2005

    Comunicat de presa al publicis

    GimRom Holding, compania ce detine marca Gima in Romania, a organizat o licitatie pentru desemnarea agentiei de publicitate ce va relansa, sub un alt nume, supermarketurile Gima. In urma propunerilor prezentate de mai multe agentii de publicitate, Publicis Romania a fost desemnata agentia care va introduce pe piata noua marca de supermarket.    comunicatul de presa

  • Work-Shop de Tradeshow Marketing

    Work-Shop de Tradeshow Marketing

    BUCURESTI - 19 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Picant Events SRL

    Au ramas doua zile pana cand Sfera Expo - Tradeshow Marketing va organiza in cadrul business-edu work-shop-ul de tradeshow marketing.
    Sfera Expo - Tradeshow Marketing este proprietara revistei de marketing prin targuri si expozitii www.targurisiexpozitii.ro    comunicatul de presa

  • Colectarea selectivă a bateriilor şi acumulatorilor uzaţi în România

    Colectarea selectivă a bateriilor şi acumulatorilor uzaţi în România

    BUCURESTI - 19 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Group of Independent Experts

    Colectarea selectivă a deşeurilor este o practică curentă în mare parte din ţările UE. Hârtia folosită, plasticele cum ar fi sticlele, metalele şi alte materiale sunt colectate selectiv cu scopul de a fi reutilizate. În unele ţări, deşeurile sunt colectate selectiv în proporţie de 60-70%, aceasta însemnând că ele nu se mai regăsesc în deşeurile menajere obişnuite.    comunicatul de presa

  • 15 stagii de practica pentru finalistii competitiei Romanian PR Award 2005

    15 stagii de practica pentru finalistii competitiei Romanian PR Award 2005

    BUCURESTI - 19 septembrie 2005

    Finalistii competitiei Romanian PR Award 2005, categoria "Students Award", vor beneficia pe parcursul anului 2006 de 15 stagii de practica in cadrul unor companii importante si a unor agentii de PR si advertising de renume, precum: Graffiti BBDO, Tempo Advertising, Mmd Public Relations, Action Global Communication, Alpha Bank, Grupul de presă Media ON, New Century Holdings, Sicomed si Electrica.    comunicatul de presa

  • ALBALACT ISI IMPROSPATEAZA BRANDUL CORPORATIST

    BUCURESTI - 16 septembrie 2005

    Comunicat de presa al Brandient

    Lansarea brandului Fulga a propulsat Albalact dintr-o pozitie modesta, direct in topul primilor cinci jucatori de pe piata lactatelor din Romania. Acest succes a schimbat practic filozofia si comportamentul companiei, obligand-o sa se raporteze la viitor intr-un alt fel, unul mai profesionist, mai vizibil si mai atragator - atat pentru clienti cat si pentru partenerii si angajatii sai. Astfel, Albalact a inceput un proces de rebranding capabil sa armonizeze portofoliul de produse cu obiectivele de termen lung ale businessului si cu asteptarile consumatorilor.
        comunicatul de presa

  • Cool GIRL a decis: "Back 2 school is Cool!"

    Cool GIRL a decis:

    BUCURESTI - 16 septembrie 2005

    Comunicat de presa al CoolGIRL

    Revista Cool GIRL, editata de Burda Romania, a desfasurat in prima zi a anului scolar 2005-2006, o ampla actiune de distribuire gratuita de reviste in scoli si licee bucurestene.    comunicatul de presa