Comunicate Picant Events SRL

Compania Picant Events SRL a emis 589 comunicate de presa

  • Training pentru un Eveniment de Afaceri Reusit – Event’Or 18 – 19 Septembrie

    BUCURESTI - 20 august 2008

    Event’or ( www.marketingforum.ro ) este primul training dedicat organizatorilor evenimente de afaceri. Eventor este gandit ca un instrument de invatare astfel incat, la finalul trainingului, un organizator de evenimente de afaceri sa aiba cunostintele necesare proiectarii si punerii in practica a unui eveniment reusit.

    Work-shop-urile realizate de participantii la Eventor ( www.marketingforum.ro ) reprezinta un plan de organizare a unei conferinte deschise. Informatia din cadrul Eventor poate fi folosita pentru organizarea eficienta si a seminariilor, intalnirilor de afaceri, expozitii etc.
        comunicatul de presa

  • Amenajarea Standurilor Expozitionale la Targuri si Expozitii - Advanced Exhibiting Training 12 Septembrie

    BUCURESTI - 20 august 2008

    La targuri si expozitii, un stand expozitional bun trebuie sa indeplineasca urmatoarele obiective: Sa spuna cine este expozantul, sa spuna foarte clar ce face expozantul, sa asigure suportul fizic pentru interactiunea dintre vizitatori si expozant si, cel mai important, sa il faca pe vizitator sa aloce timp pentru a intra in contact cu expozantul.

    Mai multe despre amenajarea standurilor expozitionale si multe alte componente ale unei participari de succes la targuri si expozitii vor fi prezentate la Trainingul Advanced Exhibiting (www.marketingforum.ro) din 12 Septembrie in Bucuresti.
        comunicatul de presa

  • Ultima zi cu 20% reducere pentru Trainingurile PICANTe din Septembrie

    BUCURESTI - 15 august 2008

    Astazi 15 august este ultima zi in care se mai aplica reducerea de 20% pentru Trainingurile PICANTe de Marketing, Branding si Comunicare organizate in Septembrie 2008 (www.marketingforum.ro)

    In septembrie sunt programate traininguri pe temele Comert Electronic, Participare la Targuri si Expozitii, Organizare de evenimente de afaceri si Branding si Comunicare de Marketing.
        comunicatul de presa

  • Training de comert electronic – iSell 04 – 05 Septembrie

    BUCURESTI - 14 august 2008

    A patra editie a Primului training de comert electronic din Romania va avea loc pe iSell 04 – 05 Septembrie in Bucuresti, fiind sustinut de domnul Liviu TALOI. Trainingul se numeste iSell si este organizat de PICANT. (www.marketingforum.ro)

    Trainingul i Sell (www.marketingforum.ro) propune o abordare manageriala a comertului electronic care vizeaza atat aspecte tehnice, financiare cat si de marketing si comunicare.


    i Sell se adreseaza antreprenorilor in comertul electonic, managerilor de magazine on-line, responsabililor de makreting si comunicare din magazinele on-line si altor persoane implicate in managementul magazinelor on-line.
        comunicatul de presa

  • PICANTerii de Toamna – Programul de Traininguri PICANTe pentru Toamna

    BUCURESTI - 5 august 2008

    S-a Lansat Colectia de Toamna pentru Trainingurile PICANTe de Marketing si Comunicare. (www.marketingforum.ro )

    Alaturi de succesele consacrate, iSell, Junior Brand, Event’or, Advanced Exhibiting, Insider si Start Promo, PICANT introduce noi traininguri cum sunt Brand Promo, CoOL Intro si WebWizard 2.0 si Marketing Intro 2.0. (www.marketingforum.ro )

    Pentru Trainingurile din Septembrie, PICANT acorda o reducere exceptioanala de 20% pentru inscrierile si platile efectuate pana pe 15 august.
        comunicatul de presa

  • Reducere de 10% la Junior Brand – 14 August

    BUCURESTI - 29 iulie 2008

    Doar Pana Maine 30 iulie va mai puteti inscrie la Trainingul Junior Brand beneficiind de reducerea de 10%.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

    Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.
        comunicatul de presa