-
BUCURESTI - 17 iulie 2008
Produsele care au descrieri comerciale care scot in evidenta beneficiile pentru client sunt mai bine vandute in comertul on-line decat cele care au descrieri comerciale bazate pe informatii tehnice.
Acest fapt este valabil pentru orice tip de produs de la flori, codouri, centrale termice si pana la laptop-uri si LCD-uri. Clientii isi doresc beneficiile pe care le aduce produsul si nu produsul in sine.
Afla mai multe despre optimizarea Magazinelor on-line la Trainingul i Sell (www.marketingforum.ro), sustinut de domnul Liviu TALOI pe 24-25 iulie 2008..
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 17 iulie 2008
Avand in vedere scaderea suferita de mediile de comunicare traditionale vom asista la o crestere a evenimentelor care vor deveni cele mai complexe si eficeinte medii de comunicare. Pentru succesul acestora este nevoie de organizatori bine pregatiti.
Pe 24 si 25 Iulie vom prepara „Live” un eveniment PICANT. www.marketingforum.ro
Bucatarul Sef Nicolae Naumof prezinta Live reteta unui eveniment PICANT:
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 iulie 2008
Event’or ( www.marketingforum.ro ) este primul training dedicat organizatorilor evenimente de afaceri. Eventor este gandit ca un instrument de invatare astfel incat, la finalul trainingului, un organizator de evenimente de afaceri sa aiba cunostintele necesare proiectarii si punerii in practica a unui eveniment reusit.
Work-shop-urile realizate de participantii la Eventor ( www.marketingforum.ro ) reprezinta un plan de organizare a unei conferinte deschise. Informatia din cadrul Eventor poate fi folosita pentru organizarea eficienta si a seminariilor, intalnirilor de afaceri, expozitii etc.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 iulie 2008
Astazi 15 iulie este ultima zi in care se mai pot efectua inscrieri la trainingul de branding si brand management pentru incepatori – Junior Brand din 18 iulie 2008.
Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.
Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 14 iulie 2008
In general, activitatea de Marketing a companiei este orientata exclusiv catre piata. Informarea cu privire la misiune, viziune, obiective, produse, cercetare, respectarea promisiunilor este adresata cu preponderenta clientilor, furnizorilor si partenerilor. Cum ramane cu angajatii? De ei ar trebui sa se ocupe cei de la Resurse Umane. Dar oare aplica ei acesti termeni de Marketing? Au timp? Trainingul Insider (www.marketingforum.ro ) propune conceptul de „marketing intern” si descrie modul de implementare a lui in companie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 11 iulie 2008
Toate magazinele online care si-au fixat obiective indraznete trebuie sa cumpere spatii publicitare.
Toate magazinele online ar trebui sa adopte metoda CUMPARA, TESTEAZA si MASOARA! Nu ai de unde stii ce conversie reala iti va genera un anumit site, dar poti testa acest lucru! Totul trebuie masurat.
Afla mai multe despre Promovarea Eficienta a Magazinelor on-line pe 24-25 iulie 2008 la Trainingul iSell (www.marketingforum.ro) sustinut de domnul Liviu TALOI
iSell (www.marketingforum.ro) se adreseaza antreprenorilor in comertul electonic, managerilor de magazine on-line, responsabililor de makreting si comunicare din magazinele on-line si altor persoane implicate in managementul magazinelor on-line.
comunicatul de presa