Comunicate Picant Events SRL

Compania Picant Events SRL a emis 589 comunicate de presa

  • Training de Comunicare in Magazin Ultimele zile de inscrieri la InStore 05-06 Martie 2009

    BUCURESTI - 27 februarie 2009

    Luni 2 martie este ultima zi in care se mai pot face inscrieri la trainingul de comunicare in magazin – InStore organizat de PICANT pe 5-6 martie. Mai sunt disponibile 3 locuri.

    Trainingul de InStore (www.marketingforum.ro) este mai curand o aplicatie practica, decat o lectie teoretica. Obiectivul sau este acela de a propune magazinul ca un canal de comunicare aparte, cu o mare relevanta pentru consumator.

    Trainingul InStore (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comuniare in spatiul de vanzare.
        comunicatul de presa

  • Principalele Instrumente de Comunicare in Magazin - InStore 05-06 Martie 2009

    BUCURESTI - 25 februarie 2009

    Principalele instrumente de comunicare in magazin sunt Packiaging-ul, Promotiile, Comunicarea la Raft, Dispaly-urile, Impartirea de Mostre si Demonstratiile.

    Despre toate acestea si multe alte subiecte legate de Comunicare in Magazin se va vorbi la trainingul de Comunicare in Magazin InStore (www.marketingforum.ro) organizat de PICANT pe 5-6 martie.

    Trainingul de InStore (www.marketingforum.ro) este mai curand o aplicatie practica, decat o lectie teoretica. Obiectivul sau este acela de a propune magazinul ca un canal de comunicare aparte, cu o mare relevanta pentru consumator.

    Trainingul InStore (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comuniare in spatiul de vanzare.
        comunicatul de presa

  • Rebranding sau Improspatarea brandului – Junior Brand – 11 Martie

    BUCURESTI - 25 februarie 2009

    Una dintre cele mai des intalnite confuzii in branding si brand management este cea dintre rebranding si improspatarea brandului.

    Rebrandingul inseamna schimbarea unor componente majore ale brandului care duc la schimbarea brand essence-ului. Improspatarea brandului inseamna modificarea unor elemente mai putin importante care nu determina modificarea brand essence-ului.

    Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 11 Martie 2009.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.
        comunicatul de presa

  • Cat de multe stiu angajatii despre compania in care lucreaza – Insider – 11 Martie

    BUCURESTI - 23 februarie 2009

    Putini sunt managerii de Marketing sau Resurse Umane care isi pun problema daca angajatii se considera cu adevarat parte a companiei in care activeaza. Cunosc finalitatea muncii lor? Au incredere in produsele/serviciile la “fabricarea” carora contribuie? Adera la valorile brandului?    comunicatul de presa

  • Marketing pentru Restaurante Cafenele si Baruri – CarciuMarketing 17 Martie 2009

    BUCURESTI - 19 februarie 2009

    Pe o piata din ce in ce mai aglomerata si afectata de contextul economic dificil, o afacere cu Restaurante, Cafenele sau Baruri are nevoie de Marketing adaptat specificului afacerii.

    Nu este nici un secret ca succesul unei astfel de afaceri sta in fidelitatea clientilor.

    Trainingul CarciuMarketing (www.marketingforum.ro) propune antreprenorilor si managerilor din domeniul Restaurante – Cafenele – Baruri o abordare profesionista a activitatii de marketing specifica acestui domeniu.    comunicatul de presa

  • 7 Motive sa Nu participi la InStore Training de comunicare in Magazin 05-06 Martie 2009

    BUCURESTI - 18 februarie 2009

    Daca Majoritatea Firmelor de Training iti spun de ce sa participi, noi iti spunem de ce sa NU participi la Trainingurile noastre. Decizia este a Ta.
    1. Firma la care lucrezi nu isi vinde produsele prin intermediul magazinelor.
    2. Esti convins ca toti cei care intra intr-un magazin respecta cu sfintenie listele de cumparaturi facute acasa.
    3. Esti convins ca toate cumparaturile sunt prestabilite si nici una nu este facuta din impuls.
    4. La tine in firma comunicarea in magazin se face dupa cum a visat seful in noaptea trecuta.
    5. Nu vrei sa te intelegi agentia de comunicare cu care lucrezi.
    6. Esti convins ca este suficient ca produsul sa aiba un ambalaj colorat pentru a fi sigur ca va fi ales de catre consumator.
    7. Esti toba de carte in ceea ce priveste Comunicarea in magazin si deja ti s-a acrit de subiect.

    Obiectivul Trainingul de InStore (www.marketingforum.ro) este de a propune magazinul ca un canal de comunicare aparte, cu o mare relevanta pentru consumator.
        comunicatul de presa